Fantastische indrukken.....!!! - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Fantastische indrukken.....!!! - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Fantastische indrukken.....!!!

Blijf op de hoogte en volg Hellie

25 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, weer een klein berichtje. Over Afrika, het is hier kurk kurk kurk droog. Het heeft hier nog niet geregend. En het weer is tussen de 25 en 30 Gr. Veel zon De eerste dagen in Johannesburg gezeten en de township bezocht. De township of soweto is niet meer zo arm als we dachten, door het voetbal van 2010. Wel leuk om er doorheen te lopen en te zien hoe mensen D,r best doen om geld te verdienen met zingen dansen of andere gekke dingen.
In het hotel hadden we een echte Afrikaanse braai. Veel vlees, allemaal bbq. Ik houdt niet zo van al dat vele vlees, maar jan gelukkig wel. Het was een druk hotel, wel buiten de stad, maar dringen om een plaatsje in decontbijtzaal.

Tot het volgende bericht. Groetjes jan en hellie

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011