Hieperdepiep hoera - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Hieperdepiep hoera - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep hoera

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

25 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo allemaal,
Nog even een probeersel uit St. Lucia. Ik heb namelijk al op jan zijn verjaardag een heel verhaal geschreven maar dat is niet doorgekomen. Maar, iedereen nog bedankt voor de mooie kaarten. Jan vond het een fantastische verrassing en is door de lokale bevolking ook toegezongen en heeft een flesje amahoela likeur gekregen. Hij is nu echt pensionada.

Groetjes jan en hellie

• 25 September 2014 - 22:21

Ineke:

Hoi Afrikaantjes,wat leuk weer wat te horen. Allereerst nog PROFICIAT!!!! Wat fijn dat jullie het naar de zin hebben. Geniet er maar lekker van het is zo voorbij. Hier alles oké. Tot het volgende verslag maar weer. Groetjes van ons.

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011