Laatste halte - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Laatste halte - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Laatste halte

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

08 Oktober 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, hier dan eindelijk een bericht vanuit het eindstation Kaapstad. Het was weer een mooie busreisdag van 500 km. Het heeft vannacht een beetje geregend, maar zoals altijd deze reis gaan we dan weer bussen. Dus in het begin een beetje regen, maar algauw weer ons zonnetje. En wat een uitzichten vandaag. We rijden op de langste wijnroute de route 62 . Veel bergen in het begin, dan prachtige valleien met uitgestrekte wijnvelden en fruitbomen, . Bij de eerste koffiestop lekker koffie met apfelstrudel. Weer eens wat anders. Nog een fotostop bij een bergpas waar een grote troep bavianen op enkele meters afstand tegen de rotsen opklimt met kleintjes op hun rug. En nu het gekste van heel de dag, een wijnproeverij voor de lunch. Holadiejee, 5 verschillende wijnen van wijngoed van loveren proeven, met daarbij 5 verschillende kaasjes. Fijn voor Jan!!
Toch maar snel aan de pizza daarna. Toen weer door de laatste bergpas naar Kaapstad. De bus neemt de bergweg en niet de toltunnel. Dus weer prachtige berg/rots gebergte/ uitzichten. Zeker met een blauwe lucht! En zon! Ja wij zijn boffers. De tafelberg ligt nu onder een wolkendekken, maar zo snel als ie helder is dan stormen we naar boven. We hebben daar nog drie dagen de tijd voor. Het programma is erg vol hier in Kaapstad, dus nog even volhouden( ha,ha) en genieten.
En als ik nog een gaatje vind laat ik jullie nog meegenieten.
Heel veel groetjes Hellie en jan

P.s. Een allegaartje is van alles wat gebraden.

• 08 Oktober 2014 - 22:58

Ton En Ria:

Hallo lieve luitjes, ik hoor t jullie nog zeggen we gaan een maand naar zuid Afrika en dan zijn jullie nu aan t laatste traject bezig! Wat gaat dat snel! Geniet nog van een paar fantastische dagen en tot gauw hoors! Liefs uit Eindhoven

• 09 Oktober 2014 - 18:33

Adri En Lisette:

Wat een avonturen maken jullie toch allemaal mee zeg, haha!
    Geniet nog maar lekker van die laatste dagen in Kaapstad, en dan hopen we jullie snel weer te zien!
    Groetjes uit de May!

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011