Bush Bush.... - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Bush Bush.... - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Bush Bush....

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

25 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Zoals ik al zei, we gaan de Bush Bush in en daar is echt geen internet. Vandaar al deze berichtjes vanuit St. Lucia. Onze eerste logde is Hannah logde. Leuke kleine huisje in de middle of nowhere. S'middags onze eerste game drive, dan ga je met een jeep de Bush in. Wij nog maar net 15min onderweg en we hebben al een pap wiiel=lekke band. Gelukkig snel hulp en zo konden we weer verder. We zien al gelijk gnoe's giraffen, buffels struisvogel zebra's en waratten zwijnen. Ongelofelijk, zo naast de jeep.
Groetjes jan en hellie

• 28 September 2014 - 17:08

Ton En Ria:

Ha vakantiegangers leuk zoveel berichtjes in een keer! We waren al bang alles te missen omdat we weer eens een computerstoring hadden! Graag gedaan jan om een kaartje te sturen en als de verrassing dan aankomt is t nog leuker! T lijkt me fantastisch om de beesten zo aan je voorbij te zien trekken! Nog heel veel plezier en tot jullie volgende berichtjes x x x

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011