Toppertje aan zee - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Toppertje aan zee - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Toppertje aan zee

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

27 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Goedemorgen allemaal,
Het is nog geen 7 uur en ik ben weer on line. Kan jullie niet missen. Yolanda onze gids heeft het heel de reis over toppertjes. Dat zijn echte hoogtepunten op de reis. Nou, gisteren hadden we echt een hoogtepunt voor ons Zeeuwen, want...... We hebben de zee gezien. De Indische oceaan. Het ging niet zonder slag of stoot, want je moet eerst een beschermd gebied door, en daar hebben we 3 kwartier voor de slagboom gestaan omdat er nog van allerlei papieren geregeld moesten worden,echt Afrikaans dus. Maar die zee, mooi mooi ,veel hoge golven ,veel lawaai en kracht. We hebben een 1,5 uur gewandeld. Uitwaaien. Ik heb zelf nog een walvis gespot. Vandaag weer verder. Het weer is nog steeds goed,wel veel wind.
Tot de volgende WiFi.....
Groetjes jan en Hellie

P.s ma, sterkte,hou ons op de hoogte,toi,toi,toi lieve kus van Hellie.

• 27 September 2014 - 20:33

Lineke&riny:

Hai Hellie en Jan,
    Wat heerlijk om te lezen wat jullie allemaal zien.
    Het komt ons zo bekend voor, blijf genieten en schrijven, is voor ons ook zo leuk.
    Liefs en groeten ook van Riny, Lineke.

• 28 September 2014 - 17:08

Linda En Pieter:

Helemaal top, klinkt zo herkenbaar allemaal en inderdaad; je ziet teveel om het allemaal te kunnen omschrijven! De dierentuin in Nederland zal nooit meer zo leuk zijn...
    Geniet nog lekker verder!
    Dikke kus, Pieter en Linda

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011