nog een probeersel vanuit Haamstede - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu nog een probeersel vanuit Haamstede - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

nog een probeersel vanuit Haamstede

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

02 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, allemal,
Sorry maar ik moet nogmaals iets uitproberen.
We hebben een leuk feestje achter de rug en nu komt het toch echt dichtbij. We zijn volop bezig met de voorbereidingen. Maar ik hoef maar 3 dagen meer te werken dus dat komt wel goed. Hoewel het wel een beetje spannend begint te worden.
Deze mail is dan ook vooral bedoelt voor team 3 van duinoord. Wij hopen op deze manier contact te houden met mevr. Stoel als ze deze berichten vanuit afrika mag ontvangen via jullie. Willen jullie me dan ook even laten weten of het goed doorkomt? Ik probeer ook foto's mee te sturen.
Alvast bedankt, en voor iedereen.... tot ziens
groetjes Jan en Hellie

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011