Moeder wat is het heet - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Moeder wat is het heet - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Moeder wat is het heet

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

07 Oktober 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Goedemorgen allemaal, welkom terug in zuid Afrika. In ons vorige verblijf in knysna hadden we slecht internet. Dus nu weer even een update. Knysna is een heel mooie havenplaats. Onderweg er naar toe zijn we een paar uurgestopt bij een prachtig natuurreservaat. Aan een baai, met een steile trapwandeling helemaal naar boven. Daar heb je van die hangbruggen, over de kloof, het water wat zo in zee stroomt. Ik heb mezelf overwonnen, en heb ze gelopen, heen en terug. Hoezo hoogtevrees?
We hebben weer in een prachtige logde gelogeerd met zwembad. Het is prachtig weer hier. Degene die walvissen hebben gespot met een boot hebben helaas niet veel gezien. Bij de hangbruggen hebben we ze met de verrekijker zo ook gezien.
In knysna hebben we nog een mooie boottocht gemaakt die ons ook weer naar een prachtig natuurreservaat bracht. Daar eerst met een treintje naar het hoogste punt. En vandaar een afdaling door het bos en langs het water ongeveer 2km weer terug naar de boot. De uitzichten waren weer spectaculair dus nog meer foto,s. En gisteren zijn we laat vertrokken. Rechtstreeks naar oudtshoorn, weer in het binnenland. Door een prachtige pass/berggebieden. We zitten nu op een struisvogelfarm. Het was hier gisteren 40 gr. Veel te heet, vandaag is het 28 gr. De huisjes zijn zo appart, Engelse stijl, 2badkamers, met bubbelbad. Geweldig. Vandaag ook weer rustig aan. Naar de struisvogels.
Dus tot wie weet hetvolgende verslag. We gaan morgen richting Kaapstad en dan nog enkele dagen en weer thuis. Het is goed zo.
Groetjes Hellie en jan

• 07 Oktober 2014 - 17:25

Giel En Mieke:

Ha Hellie en Jan, arme zielen,heet, storm, jullie maken wat dat betreft ook het een en ander mee. Goed hoor, over die hangbruggen te lopen. Van Giel weet ik dat het moeilijk is met hoogtevrees. Maar je kunt dus meer dan je denkt! Nou, nog een mooie paar dagen en dan thuis lekker uitrusten (ha ha). Groet vanuit een regenachtig niet al te warm Haaamstede

• 07 Oktober 2014 - 19:28

Anneke En Han:

Hoi , Hellie en Jan, wat een mooie reis hebben jullie toch, zoveel verschillende bezienswaardigheden, we leven met jullie mee, reisverslag van fox en de landkaart liggen hier op tafel. Weten jullie nu ook wat een allegaartje is of heb je dat nog niet ontdekt? Nu nog een paar mooie dagen rond Kaapstad, we wensen jullie verder veel plezier.Groetjes

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011