Miami viche in Afrika - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Miami viche in Afrika - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Miami viche in Afrika

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

30 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, lieve luitjes. We zijn er weer. In een bar aan de borrel. Ik zal even verslag doen van de afgelopen dagen in meerdere berichtjes. Wij zijn dus in Durban geweest. Onderweg bewolking, het was nog warm, toen s,avonds in Durban brak de hel los. Regen onweer en storm. Het is een stad waar 24 uur geleefd wordt, zeker aan hete in van de maand als er salaris is uitbetaald. Er zijn alleen Afrikanen, als blanke ben je een uitzondering. Er is ook veel criminaliteit. Maar het is ook het Lourdes van Afrika. Iedereen uit de binnenlanden komet hier naartoe. Ze zwemmen, 6 uur in de ochtend al. Het heeft een helende werking dus nemen ze ook een fles zout water mee naar huis. We waren daar maar 1nacht, en smorgens op de boulevard genoten van alles en iedereen. Veel surfers op grote golven. Spectaculair. Iedereen fiets, wandelt, zwemt,verkoopt,zelfs een kermis aanwezig. En het was voor onze begrippen koud,koud.
We gaan nu eerst eten hier ( we zijn weer enkele dagen verder) en straks misschien weer een verslagje.
Lieve groetjes van jan en hellie

• 30 September 2014 - 19:59

Ton En Ria Trienekens:

Ha lieve luitjes wat een reis met zoveel indrukken! Veel plezier en genieten maar! X x x van ons Ria en ton

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011