Nog meer big five..... - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Nog meer big five..... - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Nog meer big five.....

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

25 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

We zijn nu weer terug in zuid Afrika , waar we weer een mooie overnachting plek hebben, weer erg afgelegen, stenen huisjes dit keer. Voor het eerst gezwommen in een klein zwembad. Met als toeschouwer een zebra, en even verderop een giraffe familie, zo onwerkelijk allemaal. En dan weer een game drive. Het is een ander landschap dan kruger park, maar ook vandaag weer veel geluk met de dieren. Leeuwen die rond een kudde buffels lopen, verder olifant gezien, giraffen,apen,buffels, neushoorn, nou ja, eigenlijk heel Blijdorp. Het is weer een warme stoffige dag, maar alles is de moeite waard.
Nu zijn we vandaag in St. Lucia aangekomen en morgen gaan we naar de zee. Het is nog steeds reuze gezellig met z,'n allen, mooi weer, en ondertussen alweer 11 uur s'avonds. Maar gelukkig zijn we nu weer bijgepraat.

P.s. Lieve paps en mams, sterkte, ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Tot snel horens.

Tot horens allemaal, groetjes jan en Hellie
Het is een droomvakantie , niet in zoveel woorden te omschrijven.

• 26 September 2014 - 13:50

Dian En Hans:

Zo, dat is even biij-lezen. 7 berichtjes in één keer !
    We vroegen ons al af of jullie de safari hadden overleefd.
    UIt de verslagen maken we op dat jullie het prima naar je zin hebben.
    Hier gaat alles zijn gangetje met redelijk najaars weer.
    Geniet nog , want je bent al op de helft.

Lieve groetjes uit Oosterhout

• 26 September 2014 - 14:09

Opa En Oma:

Hallo luirjes ik lees dat het bij jullie allemaal goed gaat,nou hier gaat het ook welk naar omstandigheden,bij oma is de zilveren kanule weer verwijderd en is er de oude plasticke kanule weer geplaatst en is er een nieuwe besteld.Dus we wachten maar even af.
    Groetjes veel plezier tot horens.
    Pa en Ma.

• 26 September 2014 - 22:41

Adri En Lisette:

Hey Jan en Hellie!
    Wat leuk om zo ook een beetje mee te genieten met jullie droomreis!
    Maak maar veel mooie plaatjes, dan kunnen we die straks weer komen bekijken, en de verhalen van jullie erbij horen!
    Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn allemaal snotterig en ziek, geweest of nog steeds.
    Het is dit weekend kermis op de May!
    En Adri gaat zondag voor een (werk) weekje naar Bornholm (Denemarken).

Nou geniet er nog maar lekker van!
    Dan houden wij de blog weer in de gaten.

Adri, Lisette, Lisanne, Remco en Tessa
    Xxx

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011