De big five. - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu De big five. - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

De big five.

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

25 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, ik schrijf dus wat korte stukjes vanavond omdat ik niet zeker weet of alles wel verstuurd wordt. En dan is het zonde van de tijd. Hier in Afrika moet je de big five gezien hebben, dat kun je door game drivers te maken. Dat hebben we gedaan in kruger park. Toevallig een koude dag toen ,dus dikke vesten aan, muts op en in een open jeep op zoek naar wilde dieren.
Luipaard,leeuw,buffel,olifant,neushoorn. En jawel, alles gezien op 1dag in kruger park. We sliepen in een soort tenthuisjes. Maar wel met electriciteitsnet en airco, dus hoezo primitief. Wel hoor jes 'nachtschade alle geluiden van de natuur. En de wind doet het tentzeil klapperen.s'avonds is het nog steeds koud, dus de airo op 25gr als kachel. Maar alles, de natuur ,de dieren, alles.... Het is zo onwerkelijk, dat we dit allemaal echt mee mogen maken.
Groetjes jan en hellie

• 25 September 2014 - 22:52

Ineke En Rob:

Nou alles komt goed door hoor. Heb alle berichtjes gelezen. Super interessant. En in die "tent" slapen. ?... Doodeng hoor. Geweer binnen handbereik toch zeker? Grapje. Goh dat het ook nog zo koud kan zijn daar. Zal de kachel bij jullie thuis wel aanzetten als jullie weer terugkomen. Komt goed. Groetjes

• 26 September 2014 - 13:49

Opa:

Geniet er maar lekker van.tot horens ,
    Groetjes Opa en Oma

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011