Het begin is gemaakt - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu Het begin is gemaakt - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

Het begin is gemaakt

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

16 September 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Wij zijn onderweg. Na een heel goede reis met KLM die vlot verliep zitten we nu in een prachtig 4sterren resort in Johannesburg. Maar we hebben het druk!!!!!!!. Veel informatie en veel indrukken want we hebben vandaag al een hele dag in de bus gezeten. Naar Pretoria waar bij het voortrekkersmuseum een stuk geschiedenis ligt en ook het pas onthulde standbeeld Nelson Mandela maakt grote indruk. Het is hier 30 Gr. Veel te warm voor de tijd van het jaar. De fietstocht door de township Soweto, waar nog veel blikken krotten staan,is dan ook niet door gegaan. Maar met de bus, die erg ruim en luxe is, kom je ook door al die wijken van Soweto. Vanavond hebben we een braai gehad. Dat is net wokken bij de Chinees maar dan met heel,heel veel vlees. Ook het Afrikaanse bier Zavanna, hebben we al ontdekt. De groep is gezellig, 26mensen, dat komt wel goed. Morgen gaan we echt een aantal dagen op safari, en ze hebben daar zelfs geen telefoon zo schijnt, dus even geen bericht via deze site. Maar ik hou jullie zo spoedig mogelijk weer op de hoogte. Iedereen de groetjes , het gaat prima hier, tot mails!!! Jan en Hellie

• 16 September 2014 - 22:44

Mieke En Giel:

Zo, dat klinkt goed allemaal. Lekker hoor, zo af en toe geen telefoon, geeft een hoop rust. Geniet ervan, hartelijke groet, Giel en Mieke

• 17 September 2014 - 07:24

Linda En Pieter:

Klinkt super,goed om te horen!
    En ondanks dat de fietstocht niet is doorgegaan klinkt 30 graden niet heel verkeerd... ;)

• 17 September 2014 - 13:19

Hans En Dian:

Hallo vakantiegangers,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Hier is het ook nog steeds zonnig en tegen de 25 graden, dus nog heerlijk genieten.
    Geniet van alle wilde dieren en pas goed op elkaar.
    Liefs uit oosterhout.

• 17 September 2014 - 20:14

Ineke En Rob:

Hé lieve buurtjes, fijn om wat te horen van jullie. Lekker genieten daar. Hier gaat alles ook goed. Genieten van jullie plantjes nog met dit mooie weer. ( ook hier 26gr ). We horen snel weer van jullie.

• 18 September 2014 - 19:24

Anneke En Han:

J A N HARTELIJK GEFELICITEERD met het bereiken van je 65 ste verjaardag. We hebben gelezen dat jullie het er erg goed hebben. Geniet nog verder maar van jullie mooie reis.Hier ook nog steeds heel mooi weer, we zijn nog lekker naar het strand geweest, het is net zomer hier. De groetjes.

• 23 September 2014 - 00:05

Ria En Ton:

Hallo Stoeltjes,
    Hebben nu ook de link naar het bericht gevonden; dus vandaar onze vertraagde reactie. Inmiddels is het 23 september en we weten niet of de Safaridagen alweer achter de rug zijn. Op je site blijft het stil, dus we hopen maar dat je niet teveel hongerige leeuwen bent tegen gekomen. (grapje) We zijn benieuwd naar jullie verdere verslagjes, dus verras ons. Nog heel veel plezier gewenst en tot ziens.

• 23 September 2014 - 11:27

Ria Wandel:

Fijn dat jullie het leuk hebben. Met je moeder gaat het goed. We zullen het verslagje uitprinten zodat zij het kan lezen.

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011