probeersel - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu probeersel - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

probeersel

Door: Hellie

Blijf op de hoogte en volg Hellie

18 Augustus 2014 | Nederland, Burgh-Haamstede

Hallo, ik ben nog een beetje aan het uitproberen, ook wat jullie e-mail adressen betreft.
Nu maar hopen op wat beter weer deze week, want we hebben nog een feestje zondag.
Ik hou jullie op de hoogte.

  • 18 Augustus 2014 - 21:05

    Mieke:

    Ha Hellie, dan wil je natuurlijk weten of het inderdaad overkomt. Nou, hieruit blijkt van wel ! Leuk om jullie reisverslagen te lezen straks. Alvast goede reis en tot ziens . .

  • 19 Augustus 2014 - 17:22

    Opa De Wijs:

    Wij komen morgen het je wel vertellen,tot morgen

  • 20 Augustus 2014 - 10:32

    Margo:

    Het werkt! Ik heb me gelijk opgegeven voor de maillijst zodat ik geen verslag hoef te missen :)
    xxx

  • 27 Augustus 2014 - 16:41

    Lineke:

    Hai ,Hellie en Jan,
    Het is gelukt zie wel! Nou ons weekend wat ook leuk hoor!
    Groetjes Lineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hellie

Hallo, Hellie en Jan gaan a.s. zondag 27 febr. voor bijna 4 weken naar Thailand. Jan met de VUT dus gaan !!!!! We gaan een rondreis maken van 3 weken met een groep van 13 personen, met Fox vakanties. Daarna nog lekker uitrusten op het strand van Jomtien. Onderweg zullen we proberen wat van onze reis te verslaan. Voor iedereen die ons wil volgen. Heel veel groetjes van Jan en Hellie

Actief sinds 23 Feb. 2011
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 6913

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 12 Oktober 2014

Easy Going Zuid-Afrika

27 Februari 2011 - 23 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: