tien kleine negertjes....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu tien kleine negertjes....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hellie Stoel de Wijs - WaarBenJij.nu

tien kleine negertjes.......

Door: hellieenjan

Blijf op de hoogte en volg Hellie

21 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo, allemaal.
Wat leuk om iedere keer weer iets van jullie te horen. Wij stellen dat zeer op reis. Maar tot de orde, want van de 13 negertjes zijn er maar drie meer over. Wij zitten hier nog samen met Anne, een leuke meid van 23 jaar uit Someren. Zaterdag avond hebben we afscheid genomen van onze belgische vrienden uit de groep, en vanavond gaan we Anne op de bus zetten voor de terugreis. Wij sluiten dus als laatste de reis.
Het bevalt ons ondertussen prima. Het weer is hier vooral vanaf vrijdagmiddag/zaterdag opgeknapt. Nu kun je bijna niet buiten komen omdat het weer 30 graden is. [hoezo Hollands klagen !!!] Ons hotel ligt dus in Jomtien. Een relatief rustig stadje, op 3 km van Pattaya, waar het erg druk is. Je kunt er voor 2 kwartjes met een open taxi busje naar toe. Even hand opstejken en instappen. Druk op de bel, de taxi remt en je kunt uitstappen. Dat zouden ze ook eens in Ned. moeten hebben. Jan en ik hebben te voet de omgeving verkend. Het strand is erg smal dus dat is jammer. Ook een dag bij de toeristen pier in Pattaya wezen kijken. Dan zie je boten volgestouwd met toeristen op weg naar allerlei eilandjes voor de kust. Nog een heel eind doorgelopen naar een vuurtorentje en lekker bakje koffie gedaan. Je zag daar bijna geen toeristen. Maar heerlijk om zo te wandelen en wat te doen. Ook nog een avond met ons allen in Pattaya wezen eten. Op een dakterras, en beneden was de avondmarkt en het muziekfestival. Zo hebben wij al een voorproefje gehad voor wat er allemaal weer komen gaat in Haamstede. Gisteren een reisje geboekt naar KO Larn, een eilandje voor de kust, met een supersnelle speedboot, in 20 min. tijd op een wit zandstrandje, waar het zwart zag van de toeristen. Maar het water, helderblauw, heerlijk zwemmen en rusten onder een parasol, Nu zijn we in ieder geval goed bijgekleurd. Om 4 uur weer terug met de speedboot. HEERLIJK. Toen heeft het bijna 1,5 uur geduurd voor we weer thuis waren, want de taxi was niet goed geregeld, boulevard werd afgesloten i.v.m. avondmarkt en uiteindelijk in een taxi, dan kom je in de file, met veel auto's en brommers om je heen dus veel uitlaatgasse. We waren uiteindelijk alledrie gesloopt na zo'n heerlijk dagje bounty eiland.
Zaterdag avond naar een fantastische show geweest. De tiffanny show. Een spectakel van dans, muziek, prachtige decors em lichtshows. en manne ? of toch vrouwen?
Het is namelijk een travestieten show. Wij zaten op de VIP rij, derde rij vooraAN, EN JE ZIET NIET DAT HET UITEINDELIJK ALLEMAAL MANNEN ZIJN DIE DE SHOW GEVEN. nA AFLOOP BUITEN gelegenheid voor foto's en dan kun je aan de stem horen dat die erg laag is dus mannen stemmen. Wil je op de foto met zo'n " dame" dan dik betalen natuurlijk. Toch leuk om eens mee te maken.
We gaan nu nog lekker genieten van de laatste twee dagen. Ik zal niet meer op internet gaan. De was is bij de wasserette dus als ik thuis kom, GEEN WAS !!! kan ik jullie allemaal weer persoonl;ijk te woord staan, en hoef ik ook niet gelijk onze verhalen tien keer te vertellen, want jullie zijn allemaal op de hoogte.
Wij willen jullie allemaal bedanken voor jullie belangstelling en goede zorgen voor ons huis, bedankt ook voor de vervoerders van en naar Goes station, en iedereen die ons heeft willen volgen. .

p.s. Erik, van harte proficiat met je nieuwe home. Veel succes ermee, en wij hopen dat je er een leuke tijd gaat hebben, Laat ons maar weten wanneer we op de koffie kunnen komen, dan brengen wij het gebak wel mee.

Tot snel allemaal, heel veel lieve groetjes van Hellie en Jan.

Ma Stoel, wij komen snel de krant weer ruilen hoor !!!

• 21 Maart 2011 - 12:42

Tante Joss:

zijn er eindelijk achter, maar het is gelukt,
    we kunnen alles aflezen.
    nog een paar fijne dagen, en een goede reis terug,
    Liefs ome jan en tante joss.

• 21 Maart 2011 - 19:41

Linda:

Geniet nog maar lekker van de warme temperatuur, al is het hier op het moment ook erg aangenaam!
    Tot snel, dikke knuffel!

• 21 Maart 2011 - 23:16

Ton En Ria:

lieve vakantiegangers,
    goede reis terug en een hartelijk welkom thuis. tot gauw x toontje en ria